Tekstschrijven

Schrijven lijkt zo simpel, maar is het vaak niet. De juiste toon, een goede woordkeus, een prettige lengte en ook nog eens lekker leesbaar; het zijn ingrediënten om de lezer te blijven boeien. Spelfouten zijn funest, te lange teksten slaapverwekkend en een slechte opbouw zorgt ervoor dat je publiek afhaakt. Bij het schrijven is het belangrijk om continu in je achterhoofd te houden voor wie je schrijft.


Teksten voor jouw organisatie

Noem het copywriting, contentmarketing of gewoon tekstschrijven: ik help je. Samen distilleren we de verhalen van je organisatie, waarna ik ze voor je opschrijf. Pakkend en toegankelijk. Daarbij kun je denken aan:

  • Webteksten: het vertellen van het verhaal van jouw bedrijf of organisatie, waarbij online vindbaarheid (SEO) een rol speelt.
  • Weblogs: je doelgroep regelmatig voorzien van relevante informatie via weblogs. Daarbij kan ik je ook helpen met een strategisch contentplan.
  • Contentcreatie: in welke vorm dan ook, online en offline. Teksten voor magazine, folder of flyer: pakkend en kort of juist een uitgebreid artikel voor een (online) magazine of e-book.
  • Persberichten en andersoortige PR-artikelen.

Heb je al een tekst, maar wil je graag een kritische blik? Je kunt ook bij me terecht voor (eind)redactie van tekst(en).

Dat wil ik!